Viime kesänä kaikki alkoi. Istuin tietokoneen ääreen ja löysin ohjelman the real l word. Rupesin sitten sitä katsomaan ja tajusin että hei! mähän oon lesbo. eihän se oikeesti noin nopeesti mee...mä oon niin tyhmä että mulla kesti tyylii sata vuotta että tajusin sen. Siskoni on ainut joka tietää asiasta vaikka välillä haluisin kuuluttaa sen koko maailmalle mutta tuskin on hyvä idea :D Olen tällänen humoristinen lesbo tyttö espoosta. Oon 19 w ja en kyllä siltä vaikuta koska olen kuin 16w pikkuinen pallero....Mutta oon tässä etsiny seuraa vaikka kuinka kauan mutta ei oo tärpänny ei sitten millään...aina kun katson jonkun rakkaus elokuvan niin loppu tekstien aikana huudan : Omg i´m so lonely ja monta litraa valuu kyyneleitä... mutta  joo aattelin tehä pienen jutun the real l wordista koska se on mun koko elämä... xD ei jumankauta kun ihminen voi olla säälittävä mutta joo eikun tekemään :D wink