En oo kirjoitellut pitkään aikaan. En vaan ole saanut itseäni kirjoittamaan. Oon nyt treenannu abdoerilla 2 päivää ja yleensä kun treenaan niin tuloksia näkyy mutta nyt musta tuntuu että ei näy :/ ehkä mä vaan kyttään liikaa mikä on kyllä mahdollista :D Se mikä on saanut muhun ees pikkasen motivaatiota on...... David walliams. Kaikki jotka ovat katsoneet pikku Britanniaa niin tietää hänet. Musta tuntuu yleensä siltä kun pukeudun naisellisemmaks että se on niinkuin rooli asu. Ja oon paljon onnellisempi ja iloisempi kun näytän mieheltä. Oon aina rakastanu erillaisia ihmisiä, koska ne ei oo sellasia massassa kulkevia. En mäkään oo koskaan ollut sellanen...onneksi. Mutta niinkuin mun äiti sanoo niin lopussa kiitos seisoo :) joten en aijo luovuttaa ja muistakaa älkää tekään luovuttako. Hyvää joulua kaikille!<3