Näin se päivä taas vierähti :)

tänään oli eka kurssipäivä ja olo on aivan mahtava :D nyt oikeesti uskon siihen että onnistun mun tavoitteessa! ja ihmiset teidän kaikkien pitää uskoa itseenne. Vaikka kukaan ei taida lukea tätä mutta ainakin mulla on jtn tekemistä :D.....se mun kurssi on sellanen joka liittyy painonhallintaan. musta se on ihanaa että on sellanen tukijoukko...vaikka en kauheesti niitä vielä kyllä tunne xD mutta kummiskin.Nyt sitten oleskellaan siskon luona yötä ja huomenna yheks yöks kotiin ja sit taas takas siskolle kun auta järkkää sitä kummipojan synttärit.

Mutta jos mietitään niin oon onnellinen siitä että otin itseäni niskasta kiinni ja hain tonne kurssille koska se tuntuu uudelta alulta mun elämälle ja se on hienoa!!!


Kaikki on taas vaihteeksi hyvin.


Huomenna laittelen sitten kuvia tänne koska oon nyt siskon koneella niin en viitti kauheesti mitään kuvia ottaa... Nukkumaankin pitäs mennä mut ei mua väsytä :D


Toivottavasti kaikilla muillakin oli muistamisen arvoinen tiistai :)

Hyvää yötä kaikille :)